Seoul Fashion Week pt.1

Denna vecka är det Seoul Fashion Week! Eventet håll i Dongdaemun Design Plaza, där jag och Emil var för ett par veckor sedan. Till skillnad från då var det fullt med folk där nu. Trots att vi tagit på oss lite andra kläder än var vi skulle haft på universitetet smälta vi in i mängden ”tråkiga besökare”. Det var stört många coola/konstiga/udda/snygga människor på plats - modeller, fotografer och designers. Och bara vanliga människor som dressat up.Vi fick gratis iskaffe och travel sized whitening-produkter. Får se om jag vågar testa de sistnämnda. Fattar inte varför alla ska envisas med att bleka sitt ansikte. Själv ser jag fram emot varmare och soligare tider för att sola bort den vita huden och alla finnar. Så jag kan ju avsluta med att visa er vad jag såg när vi gick till skolan idag.

 

 

Allmänt | |
Upp