Svenskt godis

Yo.
 
Alltså det enda vi gör är inte att äta, oftast. Men eftersom det är en ganska angenäm aktivitet blir det en del av den varan av uppenbara skäl. Härom dagen tog vi en fika på taket i solen. Vi köpte 6 st mini-wienerbröd och lät dem göra oss sällskap medan vi njöt av vårvädret. När vi reste oss märkte vi dock att våra ryggar va gröna av väggen vi lutat oss mot. Grönt damm typ. Well well. En god fika fick vi i alla fall.
Igårkväll festade vi till det extra. Emil har packat med sig små påsar med godis för att inte dö av (svenskt-)godisabstinens under utlandsvistelsen. Igår kände vi att vi höll på att avlida, så en påse öppnades och avnöjts till fyra avsnitt SKAM. Extremt skandinavisk och njutfull kväll med andra ord. Brasklapp: jag frånskriver mig ALLT ansvar från valet av det här godiset. Det är Emils som plockat, inte jag.
Idag tyckte pojkarna att det var väder för att spela fotboll efter skolan. Jag och Tully köpte varsin smoothie istället och kolla på medan de svettades. Ångrade i efterhand att inte jag också köpte en XL, för den va stört god. Man lär sig av sina misstag.
Som avslutande bild får ni se hur rik jag är. Det här är 500 lax i cash. Jättebra bankomat som ger mig 50 st 10.000 ₩-sedlar istället för 10 st 50.000. Kunde inte stänga plånboken efteråt. OBS! Detta är för att betala min hyra, önskar jag hade dessa sedlar att bränna på kläder och mat. :( 
 
Allmänt | |
Upp